Sales: 030-6348 615
Toshiba Tec Netherlands
De nieuwe generatie A4 zwart-wit en kleurensystemen

De nieuwe generatie A4 zwart-wit en kleurensystemen

Met de nieuwe generatie A4 zwart-wit en kleurensystemen, speelt Toshiba in op de groeiende vraag naar productieve en hoge kwaliteit systemen. Deze serie van compacte printers en multifunctionals zijn flexibel in te zetten aan de hand van de individuele wensen van een organisatie of afdeling.

Naast een uitgebreide printerlijn bieden de multifunctionele  systemen standaard print-, scan-, kopieer- en faxfunctionaliteit. Deze gehele A4-lijn biedt een reeks van optionele mogelijkheden om de documentprocessen van elke individuele afdeling zo efficiënt en productief mogelijk te verwerken.

Toshiba biedt efficiënte documentverwerking met afdruksnelheden van 33 – 52 ppm, een snelle eerste afdruksnelheid, de mogelijkheid tot veel papiercapaciteit en verbruiksmaterialen die lang meegaan. Hierdoor hoeven toners minder  vaak  verwisseld te worden,  wat de productiviteit ten goede komt.

Gebruikersgemak en functionaliteit ondersteunen de huidige manier van werken. Mobiel printen en een interactief bedieningspaneel met kleuren touchscreen maken het werken met de Toshiba A4-systemen simpel.

“Deze nieuwe generatie A4 systemen zijn de perfecte toevoeging aan onze productportfolio”, zegt Manon Kleijwegt, Manager Business Development bij Toshiba Tec. “De A4-lijn biedt een compleet pakket van mogelijkheden voor elke organisatie of afdeling als het gaat om prestaties, betrouwbaarheid en gebruikersvriendelijkheid. Door de verschillende print- en energiebesparende instellingen te combineren met het Toshiba CO2-neutraalprogramma, waarbij wij de CO2-uitstoot van elke afdruk bij onze klanten compenseren, wordt de impact op het milieu tot een minimum beperkt ”.

Door wet- en regelgeving is het beschermen van data steeds meer onder de aandacht. De Toshiba A4-systemen bieden standaard databescherming, onder andere door het beheren van gebruikerstoegang, zodat alleen geautoriseerde gebruikers gebruik kunnen maken van de systemen.

Over Toshiba Tec Netherlands
Toshiba Tec Netherlands richt zich op optimaal documentbeheer voor zakelijke klanten. We leveren en onderhouden innovatieve multifunctionele print- en communicatiesystemen en bijbehorende software. Dit aanbod vullen we aan met klantgerichte adviesdiensten en onze oplossing voor totale ontzorging. Toshiba Tec Netherlands is al decennia lang actief in Nederland. Vanuit Houten kunnen we onze klanten alert bedienen. We maken deel uit van Toshiba Tec Corporation.

Toshiba Tec Corporation is een toonaangevende leverancier van informatietechnologie, opererend in verschillende sectoren - variërend van detailhandel, onderwijs en zakelijke dienstverlening tot horeca en productie. Met het hoofdkantoor in Japan en meer dan 80 vestigingen wereldwijd, helpt Toshiba Tec Corporation organisaties met het efficiënt ontwikkelen, opslaan, verwerken, delen, beheren en weergeven van informatie.