Sales: 030-6348 615
Verbind, integreer, vereenvoudig

Verbind, integreer, vereenvoudig

Toshiba introduceert nieuwe serie A3-multifunctionals

Toshiba breidt haar portfolio uit met een geheel vernieuwde serie kleuren en zwart-wit multifunctionele A3-systemen. Deze systemen staan voor onze commitment om samen met de klant te werken aan op maat gemaakte, kosteneffectieve oplossingen die tegemoet komen aan behoeften voor printwerk, documentbeheer en informatieverwerking, tezamen met de mogelijkheid om milieubewust te werken.

De lancering bestaat uit twee kleurenprinterseries: de e-STUDIO2010AC/2510AC en de e-STUDIO5015AC serie, en een zwart-witprinterlijn: de e-STUDIO5018A serie. Alle modellen beschikken over de nieuwste Toshiba e-BRIDGE Next technologie. Dankzij geavanceerde functionaliteit, gebruiksgemak en een naadloze integratie met IT-infrastructuren en documentstromen is deze technologie geschikt voor iedere werkplek.

De modellen beschikken over een  10,1” (26 cm) bedieningspaneel in de stijl van een tablet, volledig in te richten op bedrijfsspecifieke wensen.  Door het open platform kunnen  zowel Toshiba’s  eigen oplossingen als  oplossingen van externe leveranciers integreren met deze systemen. Met Toshiba's e-BRIDGE Print & Capture applicatie wordt mobiel printen en scannen eenvoudig en is toegang tot het systeem op afstand mogelijk. Deze mate van flexibiliteit is essentieel voor iedere organisatie.  Ook is het mogelijk  mobiel te  printen via AirPrint, Mopria Print Service en Google Cloud Print, waardoor de verbinding zeer toegankelijk is voor alle gebruikers.

Door de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) is de bescherming van persoonlijke data belangrijker dan ooit. Toshiba biedt meerdere mogelijkheden in het beveiligen van data en documenten om organisaties te helpen bij de toenemende digitale uitdagingen. Beveiliging heeft hoge prioriteit gehad bij het ontwikkelen van de e-BRIDGE Next systemen. Zo hebben de systemen een zelfcoderende beveilligde harde schijf en is er de optie een kaartlezer toe te voegen voor extra beveiliging. Naast efficiëntie is ook de afdrukkwaliteit verbeterd: met een resolutie tot 1200 x 1200 dpi beschikken de nieuwe systemen over een uitzonderlijke afdrukkwaliteit, RGB-optimalisatie biedt nauwkeurige kleuren met office-applicaties en autokalibratie zorgt voor consistentie van de afdrukkwaliteit voor kleine en grote afdruktaken.

"De ontwikkeling van onze producten is een continu proces, we blijven verbeteringen aanbrengen op onze producten", aldus Manon Kleijwegt, Manager Business Development bij Toshiba Tec. "Het is gemakkelijker dan ooit om de systemen aan te passen aan de specifieke behoeften van organisaties met het vernieuwde bedieningspaneel. Het bedieningspaneel maakt het voor klanten mogelijk deze geheel naar eigen wensen in te richten met een grote variëteit aan  apps – alles is eenvoudig terug te vinden door te swipen tussen de menu’s ."

Met een invoercapaciteit tot 3200 vel zijn grote afdruktaken snel uit te voeren. Voor bedrijven die hun productiviteit een boost willen geven, is de optionele dual scan documenteninvoer beschikbaar. Deze is geschikt voor het scannen van 240 beelden per minuut en verkrijgbaar voor de e-STUDIO5018Aserie en de e-STUDIO5015ACserie.

Multi-Station Print is een eenvoudige follow-me oplossing op de mfp,, zonder dat er software op een server geïnstalleerd hoeft te worden. De gebruiker beslist zelf bij welk systeem de print opgehaald kan worden. Authenticatie is mogelijk tot 50 e-BRIDGE Next systemen, dit allemaal zonder de aanschaf en onderhoud van een externe server. Bij de ontwikkeling van de Toshiba systemen is de bescherming van het milieu van fundamenteel belang; de systemen voldoen aan de vooraanstaande milieuprogramma’s, zoals de ENERGY STAR®.

Toshiba heeft een set van standaard cloud apps ontwikkeld, zoals  Dropbox, Onedrive, Google Cloud Print en  Office 365. Deze applicaties draaien al bij verschillende organisaties, met name in het onderwijs. Hier is bijvoorbeeld Google Cloud Print essentieel.  Toshiba heeft  al zo’n 300 apps succesvol in beheer! Naast de apps die Toshiba centraal ontwikkelt, hebben wij ook een platform om maatwerk apps voor onze klanten te ontwikkelen.

Over Toshiba Tec Netherlands
Toshiba Tec Netherlands richt zich op optimaal documentbeheer voor zakelijke klanten. We leveren en onderhouden innovatieve multifunctionele print- en communicatiesystemen en bijbehorende software. Dit aanbod vullen we aan met klantgerichte adviesdiensten en onze oplossing voor totale ontzorging. Toshiba Tec Netherlands is al decennia lang actief in Nederland. Vanuit Houten kunnen we onze klanten alert bedienen. We maken deel uit van Toshiba Tec Corporation.

Toshiba Tec Corporation is een toonaangevende leverancier van informatietechnologie, opererend in verschillende sectoren - variërend van detailhandel, onderwijs en zakelijke dienstverlening tot horeca en productie. Met het hoofdkantoor in Japan en meer dan 80 vestigingen wereldwijd, helpt Toshiba Tec Corporation organisaties met het efficiënt ontwikkelen, opslaan, verwerken, delen, beheren en weergeven van informatie.