Sales: 030-6348 615
Contact
Toshiba Tec Netherlands
Logistiek
Logistiek

Logistiek

Toshiba in de logistieke sector

De logistieke sector staat aan de vooravond van een nieuwe fase van automatisering. Naast geautomatiseerde handelingen binnen het logistiek proces groeit ook de behoefte document- en informatieprocessen te automatiseren. Verschillende processen binnen de logistieke sector gaan gepaard met veel papierwerk. Denk hierbij aan pakbonnen en afleverbewijzen, maar ook aan facturen en overige administratieve documenten. Ook deze documenten wilt u snel en simpel digitaal beschikbaar hebben om in staat te zijn u te profileren binnen de sterk concurrerende markt van logistiek en transport.Toshiba biedt slimme oplossingen om uw document- en informatieprocessen zo efficiënt mogelijk in te richten.


Digitaliseren formulieren bij afleveren

Wanneer uw chauffeur terugkeert van een bezorging worden documenten vaak eerst verschillende keren gekopieerd voordat ze worden overgedragen aan de administratie. Hierdoor kan het dagen tot soms weken duren voordat een factuur wordt verstuurd. Het aantal documenten dat maandelijks op deze manier wordt verwerkt kan snel oplopen.

Toshiba stelt de chauffeur in staat deze formulieren direct bij aflevering vanaf zijn smartphone of tablet te archiveren naar uw filesysteem, ERP- of CRM systeem. Hiermee verkleint u de kans dat documenten zoek raken, kunt u sneller factureren, hoeven uw chauffeurs niet meer met formulieren met daarop privacy gevoelige data over straat en hebben ze deze data niet op hun mobiele apparaten staan.


Snelheid en efficiëntie in uw processen

Met een documentmanagementsysteem van Toshiba komen de documenten die via een mobiel apparaat naar het digitale archief zijn gescand direct in een workflow terecht en zijn deze direct inzichtelijk voor uw medewerkers die verantwoordelijk zijn voor verdere afhandeling. Zij kunnen het document direct verwerken, waardoor het algehele verwerkingsproces aanzienlijk wordt versneld. Ook kunnen uw kantoormedewerkers eventuele papieren documenten direct via de MFP naar het digitale archief scannen. Dit scheelt tijd, bespaart kosten en voorkomt fouten.


Slimme zoekfunctie

Uw klantenservice staat altijd rechtstreeks in contact met de klant en diens vragen met betrekking tot leveringen. Met verschillende opslagsystemen is uw personeel veel tijd kwijt de juiste informatie te vinden. Met een goed ingericht documentmanagementsteem van Toshiba kunt u de vraag direct beantwoorden. Alle documenten zijn direct na opslaan gereed voor uw geautoriseerde medewerkers. Zij kunnen deze makkelijk vanaf hun desktop doorzoeken. Zoekcriteria kunnen gegevens zijn zoals een klantnummer of een verzenddatum. Door onze slimme optical character recognition (OCR) functionaliteit herkent het systeem uw scans als platte tekst en kunt u zelfs op inhoud zoeken.


Alle documenten zijn inzichtelijk, ook die van een lange periode terug. Indien u dat wilt kan ook de klant zelf online de status inzien. Naast dat u hiermee de klantenservice verbetert, bespaart u ook papier en ruimte omdat u geen fysiek dossier meer hebt.

Voordelen van een digitaal archief

  • Inrichting van automatische werkprocessen
  • Kostenefficiënt documentmanagement, ongeacht het systeem
  • Minder tijd kwijt aan het archiveren en terugzoeken van documenten
  • Toegang tot al uw documenten, ook vanaf mobiele apparaten
  • Transparante en compliant bedrijfsprocessen
  • Minder opslagruimte nodig

Digital Signage oplossingen

Wij richten ons bij Toshiba naast het optimaliseren van documentprocessen, ook op het makkelijk aanbieden en communiceren van uw informatie, zowel voor interne als externe doelgroepen. We analyseren, implementeren en beheren informatie- en documentprocessen en helpen u hierbij dit op de meest efficiënte wijze in te richten.

Digital Signage is beeldschermcommunicatie die u kunt inzetten voor onder andere video conferencing, bewegwijzering en het tonen van planningen, wachttijden en verkeersinformatie. Het is dé manier om actuele boodschappen snel met uw medewerkers te communiceren. De content is hierbij erg belangrijk: uw betekenisvolle boodschap in tekst, beeld en geluid.


"Toshiba heeft goede technische kennis. De implementatie van de nieuwe systemen, onder begeleiding van Accountmanager Elsbeth Stolzenbach, is zeer goed verlopen. Alle geautomatiseerde printprocessen zijn zonder problemen omgezet. We zijn ook zeer tevreden over de beheertool van Toshiba. Onze totale printkosten zijn snel inzichtelijk en we besparen kosten door het minimaliseren van misprints."

Marvin Dens - ICT Infrastructure Manager, edilon)(sedra.