Toshibatec.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij je toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Service: 030-6348 666
Contact
Toshiba Tec Netherlands

Omdat het beter kan

Dinsdag 31 mei 2016

Toshiba Tec Netherlands levert innovatieve oplossingen voor printwerk, documentbeheer en informatieverwerking. Iedere organisatie heeft eigen wensen wat betreft informatiestromen en gebruiksgemak. Toshiba Tec Netherlands anticipeert op de wensen en behoeften in de veranderende markt. Dit blijkt uit twee nieuwe ontwikkelingen die we introduceren. De Toshiba service cloud en een geheel nieuwe lijn A3-multifunctionals met meer functionaliteiten, meer gebruiksgemak en een opvallend design.

Peter de Hollander, Technical Training & Support Manager, vertelt wat de Toshiba service cloud (ECC) inhoudt: “ECC staat voor e-BRIDGE Cloud Connect. Onze systemen zijn tegenwoordig standaard aangesloten op het internet. Zo ontvangen we via de service cloud een melding van de systemen als ze nieuwe toner nodig hebben of toe zijn aan onderhoud. Natuurlijk houden we rekening met hoge beveiligingseisen. Zo is er geen één-op-één communicatie via het internet. Wij kunnen de systemen niet via internet benaderen en kunnen het netwerk van de klant nooit zonder toestemming op. Voor eventuele remotesessies op het systeem geeft de klant tijdelijk toegang. Met de ECC-functionaliteit zoeken de printsystemen contact met de Toshiba service cloud via een beveiligde uitgaande internetverbinding. Hiermee kunnen we wijzigingen, zoals systeeminstellingen of firmware updates, op afstand doorvoeren in het systeempark. Het systeem haalt de wijzigingen zelf op. Dit gebeurt bij voorkeur buiten werktijd, zodat de gebruiker er geen hinder van ondervindt.”

Naast taken en updates worden op dezelfde manier tellerstanden, storingen en supply leveringen dagelijks naar de service cloud van Toshiba gestuurd. “We genereren rapportages en zorgen bijvoorbeeld dat de toner op tijd geleverd wordt. Afhankelijk van wat er met de klant is afgesproken, kunnen we proactief handelen. We kunnen de klant bijvoorbeeld bellen met de mededeling dat zijn MFP op de tiende verdieping in storing staat en dat we direct een service engineer sturen. De storing is snel ontdekt, de klant hoeft niet met onze helpdesk te bellen en onze helpdesk werkt efficiënter.”

Introductie Toshiba service cloud en A3-multifunctionals printers
Introductie Toshiba service cloud en A3-multifunctionals printers

Nieuw design, meer functionaliteiten

Manon Kleijwegt, Senior Product Manager, heeft nog meer nieuws: “We introduceren dit voorjaar een compleet nieuwe productlijn A3-multifunctionals, de e-BRIDGE Next lijn. Natuurlijk zijn deze nieuwe printsystemen voorzien van alle moderne functionaliteiten, zoals het mobiel printen met een beveiligde en onafhankelijke Wi-Fi verbinding. Voor flexibel printen is er een follow-me oplossing die op de Toshiba systemen zelf draait, waardoor het beheer zeer eenvoudig is. Gebruikers kunnen eenvoudig, overal in het kantoorpand printen. Net waar het op dat moment uitkomt”.

Een andere ontwikkeling op de nieuwe printsystemen is het scannen naar doorzoekbare PDF en scannen met tekstherkenning, vanaf het systeem zelf. Hierdoor wordt er geen software op de server geïnstalleerd. Aanvullend bieden we een scanoplossing, waarmee gebruikers eenvoudig direct naar de Office 365 omgeving scannen. Snel en betrouwbaar, beschikbaar voor meerdere bestandsformaten. En als we het toch over scannen hebben: de nieuwe generatie is uitgerust met een dual scan documenteninvoer. De voor- en achterkant van een document worden gelijktijdig ingelezen. Razendsnel, met 240 beelden per minuut. Klanten die veel scannen of kopiëren merken dit zeker. En dat in de nieuwe standaard, 1.200 bij 1.200 dpi.”

De nieuwe A3-systemen hebben een totaal nieuw design en passen in elk modern kantoor; ze zijn flexibel, mooi, praktisch en duurzaam. Het bedieningspaneel, wat veel weg heeft van een tablet, is eenvoudig te personaliseren door iconen en achtergronden aan te passen naar de eigen wensen en voorkeuren. “Het gebruikersgemak staat voorop. Met onze service cloud oplossing en de nieuwe productlijn, streven we naar volledige ontzorging op het gebied van documentverwerking voor onze klanten.” 

Bezoek onze e-BRIDGE Next informatiepagina

Terug naar overzicht