Algemeen: 030-6348 600
Contact
Toshiba Tec Netherlands
Werken bij
Werken bij Toshiba Tec

Medewerker Customer Support

Contactpersoon
Sanne Pater
T: 030-6348693
E: hr@toshibatec.nl
Werkuren:
40
Werkdagen:
5
Medewerker Customer Support
Functieomschrijving:

Heb je onlangs jouw mbo ict-opleiding afgerond en ben je op zoek naar een brede startersfunctie, waar je de klanten blij maakt door ze van de beste telefonische service te voorzien? Lees dan verder, want we zoeken op zeer korte termijn een:

Medewerker Customer Support


Wat ga je doen?
- je beantwoordt telefonisch de vragen van onze klanten over het gebruik van multifunctionals en bijbehorende solutions;
- je registreert deze vragen en jouw antwoorden in het systeem;
- bij ingewikkelde vragen schakel je de hulp van een collega in;
- indien een call niet telefonisch kan worden opgelost, zorg je ervoor dat jouw buitendienst collega alle informatie krijgt die hij nodig heeft om tot de juiste oplossing te komen;
- samen met je collega’s houd je de FAQ database up-to-date.

Waarom is dit iets voor jou?
Je vindt het leuk om met diverse technische- en ict-problemen te maken te hebben. Goede service en tevreden klanten vind je net zo belangrijk als wij. Je kunt goed luisteren, uitleggen en toont begrip voor de klant. Verder houd je jouw hoofd koel, met welk technische- of ict-probleem je ook te maken krijgt. Je werkt nauwkeurig en je snapt het belang van een goede callanalyse en registratie.

Wat wij vragen?
- een afgeronde mbo ict-opleiding (niveau 4);
- je hebt stage- of werkervaring op een (technische) klantenservice;
- je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- je houdt van techniek en ict;
- je woont in de buurt van Houten;
- je bent 40 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?
- een salaris tussen de € 2.200,- en € 2.800,- een eindejaarsuitkering en maar liefst 25 vakantiedagen + 12 adv dagen;
- een baan waar geen dag hetzelfde is; je hebt steeds met verschillende vraagstukken te maken op het gebied van ict en techniek;
- collega’s die je altijd willen helpen;
- goede zorg voor de innerlijke mens: een kantine waar je goedkoop en gezellig luncht, heerlijke koffie en elke dag een stukje fruit, of twee ;-);
- maandelijks een borrel, fantastische bedrijfsfeesten en leuke afdelingsuitjes.

Heb je interesse? Stuur een mail naar hr@toshibatec.nl. Wil je meer informatie? Dan neem je contact op met Sanne Pater op telefoonnummer: 030-6348693.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.