De werkomgeving transformeert steeds meer naar digitale werkprocessen. De complexiteit neemt toe en daardoor ook de behoefte om deze processen toegankelijk te maken. Ook via de printer wil je directe toegang tot bijvoorbeeld de cloudopslag voor het printen, scannen en opslaan van documenten. Daar wil je natuurlijk niet de gehele IT-infrastructuur voor op zijn kop zetten, maar tegelijkertijd wil je hetzelfde veiligheidsniveau garanderen zoals bij je laptop of pc. Dit alles is mogelijk met Toshiba apps!
Met de e-BRIDGE Plus apps van Toshiba automatiseer je dagelijkse workflows en werkt de organisatie sneller, slimmer en net zo veilig. Verbind je Toshiba kantoorprinters met de meest populaire cloud services, zoals Google Drive, OneDrive, OneDrive for Business en SharePoint Online. De apps kunnen ook direct taken toevoegen aan het print- of scanproces en workflows starten die verbonden zijn aan een business applicatie. Deze slimme apps zijn volledig plug & play, zodat je direct na het installeren kunt starten in de moderne en intuïtieve gebruikersinterface van de Toshiba printers. Doordat de apps direct op de printer werken, bespaar je kosten voor een externe server en zijn de beheerderskosten minimaal.
Maak direct verbinding met alle populaire cloud services, automatiseer documentprocessen en voeg nieuwe, handige toepassingen toe.
Scan direct naar en print direct van OneDrive, Google Drive en Box via Toshiba’s bedrijfsprinters. Onze cloud storage apps zijn betrouwbare, veilige en probleemloze oplossingen die de brug slaan tussen digitale documenten in de cloud, papieren documenten en de Toshiba printer. Gebruikers hebben eenvoudig toegang tot documenten in de cloud en printen of scannen deze eenvoudig met de Toshiba printers.
De Toshiba Office 365 apps verbinden de printer met de Office 365 cloud, waardoor gebruikers een grote hoeveelheid verschillende data eenvoudig en efficiënt kunnen bewerken en delen. Door gebruik te maken van persoonlijke inlogcodes zijn voor de gebruiker uitsluitend de eigen en gedeelde documenten toegankelijk. De Office 365 apps verbinden papieren documenten, de Toshiba printer en OneDrive for Business, SharePoint Online en Exchange Online omgeving.
De zone-OCR en barcode scan app van Toshiba automatiseren het verwerken en opslaan van gescande documenten. De zone-OCR app herkent zones met gegevens op het document. Op basis van de uitgelezen informatie wordt het document op de juiste plaats opgeslagen inclusief bijbehorende gegevens. De barcode scan app herkent barcodes op documenten, splitst de documenten in verschillende opdrachten en slaat de documenten op de vooraf ingestelde locatie op.