Goede workflows zijn in feite niets anders dan systematische, gestandaardiseerde bedrijfsprocessen. Elk proces of project heeft een workflow, bestaande uit meerdere taken die doorgaans in een vaste volgorde uitgevoerd moeten worden. Door het volgen van workflows werk je efficiënt en doelgericht, waardoor je tijd bespaart en fouten voorkomt. Workflow management maakt taken op kantoor en/of onderweg gemakkelijk inzichtelijk.
Je start taken en workflows automatisch op, waardoor medewerkers én klanten niet langer hoeven te wachten dan noodzakelijk.
Taken en verzoeken komen direct bij de juiste persoon en/of afdeling terecht en kunnen direct worden uitgevoerd.
Dankzij workflow automatisering is het niet meer nodig om gegevens handmatig in te voeren of over te typen.
Via vooraf gedefinieerde regels wordt de workflow door diverse personen afgehandeld. Dit kan ook gebeuren door bijvoorbeeld de inzet van kunstmatige intelligentie, het automatisch herkennen en verwerken van de informatie.
Bevoegde medewerkers houden overzicht over de lopende workflows, wat de volgende stap is en of een workflow misschien moeten worden toegewezen aan een andere medewerker.
Nadat een workflow doorlopen is wordt de informatie, het document en een audit rapport gearchiveerd.
Deze oplossing is te koppelen met een groot aantal erp/crm systemen en clouddiensten. Waaronder Microsoft365, diverse CRM/HRM systemen en elektronische patiëntendossiers.
Bekende voordelen zijn het voorkomen van fouten, sneller verwerken van orders, kwaliteitsverbetering en eventuele betalingskortingen op facturen.
Zeker. Door de open opzet, de modulaire opbouw en de mogelijkheid naar clouddiensten te connectoren verzekeren wij ons ervan dat we in de toekomst ook ondersteuning kunnen bieden aan toekomstige omgevingen en werkprocessen.
Toshiba maakt het digitaal en rechtsgeldig ondertekenen van zakelijke documenten super eenvoudig en veilig, zonder ingewikkelde installaties. Zakelijke documenten die ondertekening vereisen, worden niet langer geprint voor een natte handtekening. Waarom is een elektronische handtekening rechtsgeldig? En hoe kies je de juiste oplossing voor jouw organisatie?
Cijfers tonen aan dat organisaties tot wel 21% verliezen aan productiviteit door inefficiënt databeheer. Daarnaast verloopt de manier waarop we informatie delen lang niet altijd veilig. Met een document management systeem heb je altijd en overal toegang tot je documenten. Benieuwd waarom een document management systeem relevant is voor jouw organisatie?
Slimmer werken met apps op de printers. Vereenvoudig digitale workflows en verhoog de productiviteit van jouw organisatie. Met de Toshiba apps maak je direct verbinding met alle populaire cloud services, automatiseer je documentprocessen en voeg je nieuwe, handige toepassingen toe. Ontdek wat de Toshiba apps voor jouw organisatie kunnen betekenen en de drie meest gebruikte applicaties op kantoorprinters.