Toshiba Tec Netherlands is gevestigd aan de Rijnzathe in De Meern. Met een team van zo’n 70 enthousiaste collega's streven wij ernaar om documentprocessen en informatiebeheer eenvoudiger, efficiënter en aangenamer te maken voor organisaties. Wij vinden dat werken met documenten, informatiestromen en processen plezierig moet zijn!
Onze onderlinge werkwijze wordt gekenmerkt door de waarden: betrouwbaar, oplossingsgericht, duurzaam en samen.
We werken in een gezellige sfeer en hebben oplossingsgerichte collega's die allemaal het belang van de klant voorop hebben staan. We staan voor elkaar klaar om samen uitdagingen aan te gaan en een passende oplossing te bieden.
We bieden een marktconform basissalaris, een zeer goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen, tussen de 3 en 12 ADV-dagen en een eindeboekjaaruitkering. Afhankelijk van de functie beschik je over een leaseauto, een telefoon, een laptop en/of een goede provisieregeling.
Eigen initiatief en zelfstandigheid worden gewaardeerd en gestimuleerd. Jouw ideeën en mening helpen om beter te werken en klanten beter van dienst te zijn. We hebben een open, directe en informele cultuur waarin de lijnen kort zijn en iedereen bij elkaar binnenloopt.
We vinden het belangrijk om lol met elkaar te hebben, maar ook regelmatig de koppen bij elkaar te steken om van elkaar te leren. We hebben gezellige lunches, borrels en interactieve kwartaalmeetings, bedrijfsquizes en afdelingsuitjes. Ieder jaar organiseren we een bijzondere kick-off en een leuk kerstfeest.
In april 2017 ben ik gestart bij de backoffice van Toshiba. Zodra de afdeling Order Entry een getekend contract met calculatie ontvangt van een klant, worden alle documenten gecontroleerd. Vanaf ontvangst tot uitlevering ben ik betrokken bij het proces. Een super leuke uitdaging en het geeft voldoening, juist omdat ik bij het hele proces betrokken ben. Ik hou nu eenmaal van een goede afloop en dankzij mijn organisatieskills kan ik hieraan bijdragen. Voor een goede verwerking in het proces zijn er natuurlijk een hoop administratieve handelingen, zoals facturatie en registratie. Er is eigenlijk geen één afdeling waarmee ik niet schakel binnen Toshiba, maar ook buiten Toshiba leg ik veel contact met partijen om een goede afloop te garanderen.
De constante ontwikkelingen in mijn vakgebied zorgen ervoor dat ik me blijf ontwikkelen. Iedere dag werk ik samen met gezellige collega’s en heb ik contact met allerlei partijen. Binnen Toshiba heerst een informele, collegiale sfeer en kan ik met vragen of uitdagingen altijd bij de mensen om mij heen terecht.
Ik ben graag met mijn gezin. De zomervakanties kijk ik het meest naar uit. Een maand lang naar het buitenland met het gezin: onvergetelijk. Als moeder van twee jongens heb ik flink wat energie nodig voor het thuisfront en gelukkig krijg ik daar ook alle ruimte voor bij Toshiba.
Wil je meer weten over mijn functie of heb je een andere vraag? Neem dan contact met mij op via saadet.aydin@toshibatec.nl.
Wil je graag ons team komen versterken, maar is er nu geen passende vacature?
Na je interessante sollicitatie wordt je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Dit is een open gesprek over jouw wensen en verwachtingen en die van ons. Als we allebei enthousiast zijn, dan plannen we een tweede gesprek.
Tijdens het tweede gesprek bespreken we alles wat nodig is om een duidelijk beeld van de functie, het team en de organisatie te geven. We toetsen direct of dit bij je persoonlijkheid past.
Zijn we allebei van mening dat je past in het team en in de functie? Dan spreken we verder over het contract, de arbeidsvoorwaarden en natuurlijk de datum wanneer je bij ons aan de slag gaat.
*Voor sommige functies vragen we je voor aanvang van het tweede gesprek een Talenten Motivatie Analyse (TMA) in te vullen. In het tweede gesprek bespreken we de uitkomst van de analyse. Dit met als doelstelling een nog beter beeld van je persoonlijkheid te krijgen.
Heb je nog vragen over de sollicitatieprocedure? Mail dan Sanne Pater via het e-mailadres hr@toshibatec.nl voor meer informatie.