Optimaliseer de receptie met de digital signage oplossingen van Toshiba en laat de eerste indruk achter die je voor ogen hebt. Wist je dat de eerste tien minuten de algehele indruk bepalen? Door het digitaliseren van de receptie wordt een extra dimensie toegevoegd aan de kantoorbeleving. Bezoekers krijgen vanaf binnenkomst een warm welkom, waarbij je bedrijfsimago duidelijk naar voren komt. Ze worden ontvangen met hun naam en/of bedrijfslogo op de schermen, gevolgd door mooie visuele content, een sprekende bedrijfsvideo of relevant zakelijk nieuws. De bezoekersregistratie verloopt bovendien veilig, waardoor privacy gewaarborgd blijft.
Met een wat futuristische verbeelding registreren bezoekers zich niet meer bij een receptioniste met een hardcopy lijst, maar met een digitale oplossing. Dit komt de wet van privacy ook ten goede, omdat de Algemene verordening gegevensbescherming stelt dat persoonsgegevens beschermd moeten worden. Door deze digitaliseringsslag slingeren gevoelige gegevens niet langer rond bij de receptie.
Indien de bezoeker gevraagd wordt om te wachten, kan deze persoon plaatsnemen in de receptie en entertaint worden door de content op de schermen. Dit biedt een kans om extra aandacht te vragen voor jouw bedrijf en waar het voor staat. Denk aan het voorbij laten komen van nieuwe producten/diensten, een compilatie van een bedrijfsuitje of een video over een recent gewonnen award.
Naast het feit dat een digitale receptie een boost geeft aan de kantoorbeleving, wordt het gevoel van lang wachten gereduceerd. Onderzoek wijst uit dat door het tonen van visuele content in driedimensionaal (3D) de wachttijd als minder storend wordt ervaren.
Verander de receptie van een statische naar een dynamische omgeving en presenteer jouw boodschap op ieder gewenst moment, ongeacht huisstijl of design. Onze systemen zijn makkelijk in gebruik, schaalbaar en door onze installatie en service ben je altijd verzekerd van hulp, mocht dit nodig zijn.
Middels een softwarelicentie wordt jouw account gekoppeld aan de schermen waarop de content getoond wordt. Door online in te loggen kan je de content creëren, inplannen en beheren. Daar kan je bijvoorbeeld ook aangeven welke content je wanneer op welk scherm wilt tonen. Het contentmanagementsysteem is zeer gebruiksvriendelijk. Er kunnen verschillende rechten aan gebruikers worden toegekend om content te bewerken. Zo ben je er zeker van dat de huisstijl of andere belangrijke zaken altijd goed staan.