Anders dan bij de concurrent ben je bij Toshiba verzekerd van goede producten op maat, mét goede servicevoorwaarden. Dit kunnen wij garanderen omdat wij ons specifiek richten op een klein deel van de markt, namelijk kantooromgevingen. Daarom kunnen we terecht zeggen dat we de digital signage professional voor kantooromgevingen zijn!
Minder bekend met digital signage? We kunnen ons voorstellen dat je graag met een laag risico kennis wil maken. Juist daarom hebben wij diverse instapklare oplossingen. Met het gebruiksvriendelijke contentmanagementsysteem bieden we oplossingen aan voor gebruikers die nog niet zo bekend zijn op gebied van digital signage en tegen een laag risico, zodat je toch mee kunt gaan in de trend om communicatie- en informatiestromen te digitaliseren.
Onze oplossingen splitsen we in drie hoofdcategorieën.
Verander de receptie van een statische naar een dynamische omgeving.
Vergaderen op de meest efficiënte manier, zonder belemmeringen en toegankelijk voor iedereen.
Digitaliseer de communicatie- en informatiestromen van je kantooromgeving.
Digital Signage is eigenlijk een verzamelnaam voor schermen die communicatie- en informatieuitingen digitaal tonen. Dat klinkt ontzettend breed en dat is het eerlijk gezegd ook. Schermen kunnen variëren van tablets tot grote schermen in etalages, en van digitale billboards op de buitenkant van een gebouw tot de informatieschermen op een luchthaven. De digitale communicatie – ook wel content genoemd – kan verschillen van informatieve teksten en afbeeldingen tot commerciële foto’s en video’s, en eigenlijk alle combinaties daartussen.
Het voordeel van digital signage is dat je de content kunt aanpassen en optimaliseren voor de plek, waar een bepaald scherm hangt en de doelgroep die dat scherm ziet. Dit heet narrowcasting. Het tegenovergestelde van broadcasting: content gericht op een hele grote groep mensen, bijvoorbeeld op televisie. Het voordeel van narrowcasting is dat doelgroep veel effectiever bereikt wordt.
En dat laatste is exact waar wij ons bij Toshiba op richten en dan specifiek voor de kantooromgeving. Al onze oplossingen zijn met zorg ontwikkeld om de kantooromgeving en de beleving zo goed mogelijk te maken.
De kantoorbezoeker, gast dan wel medewerker, komt op verschillende momenten in aanraking met bedrijfscommunicatie in het pand. Denk aan het ontvangst in de receptie of de voorzieningen tijdens een geplande meeting. Met de inzet van digital signage binnen de kantooromgeving is het mogelijk om bij al deze communicatiemomenten het bedrijfsimago een professionele en eenduidige uitstraling te geven. Daarnaast zorgt het voor een optimalisatie van de communicatie- en informatiestromen in het pand.