Toshibatec.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Service: 030-6348 666
Contact
Toshiba Tec Netherlands

Meetings en vergaderruimtes

Verhoog de kantoorbeleving door meetings en vergaderruimtes te optimaliseren

Het delen van informatie is zeer belangrijk. Vergaderingen zijn vandaag de dag dan ook niet meer weg te denken in de zakelijke wereld. In vergaderruimtes worden serieuze zaken besproken, maar er worden ook externen uitgenodigd voor afspraken of brainstormsessies gehouden. Kortom, vergaderruimtes moeten inspirerend zijn, maar ook ruimtelijk en overzichtelijk.

Verhoog de kantoorbeleving door meetings en vergaderruimtes te betrekken in de digitalisering en maak de professionaliseringsslag. We hebben een aantal oplossingen om dit te realiseren. De vergaderingen en ruimtes worden zo efficiënt mogelijk door het inrichten van diverse tools, zonder belemmeringen van de omgeving en toegankelijk voor alle relevante deelnemers. 


Roombooking

De beschikbaarheid van de ruimtes wordt beheerd en gevisualiseerd met schermen bij de deur. In één oogopslag ziet u of de ruimte beschikbaar is en wanneer de meeting begint. Dit kan zelfs met LED-verlichting gevisualiseerd worden. Is de ruimte bezet? Op de schermen is te zien wie de ruimte heeft geserveerd voor welk tijdsbestek en wat de beschikbaarheid van de overige ruimtes is. Meetings kunnen op de schermen gestart, (vroegtijdig) beëindigd of verlengd worden. Deze oplossing wordt gekoppeld aan Outlook, zodat de schermen in verbinding staan met de reserveren die gemaakt worden in Outlook. Hierdoor wordt het gebruik van vergaderruimtes geoptimaliseerd en frustraties rondom het vinden van een beschikbare ruimte weggenomen.

Bent u benieuwd naar de werking? Op ons kantoor kunt u deze oplossing in werking zien.


Professional displays

In de ruimtes zelf hangen schermen met een hoge helderheid en resolutie, een bijna perfecte kleurbenadering, prettig zichtbaar vanaf elke hoek en bestand tegen de weerkaatsing van (zon)licht. Een collega die wegens de levering van een nieuwe wasmachine thuiswerkt, kan de meeting bijwonen middels Skype en desgewenst de presentatie of alle deelnemers zien.

Onze schermen

De schermen die worden ingezet in onze Digital Signage oplossingen zijn van zeer hoge kwaliteit. Deze hoge kwaliteit hangt samen met de specificaties van de schermen zelf, maar ook bijvoorbeeld de levensduur. De schermen zijn uitgerust met specificaties ideaal voor zakelijk gebruik. Niet alleen komt dit de beleving van content ten goede, maar zorgt er ook voor dat uw schermen lang meegaan.

Deze schermen zijn niet te vergelijken met schermen uit de consumentenmarkt of oplossingen waarbij de ‘tv-module’ is weggelaten. Televisieschermen zijn niet ontwikkeld om de hele dag aan te staan en zullen dan ook sneller verslechteren in kwaliteit. Andere belangrijke verschillen in specificaties zijn resolutie, helderheid en ontspiegeling.


Vergaderen

Om de kantoorbeleving van (kleine) vergaderruimtes of managementkantoren te optimaliseren worden een tweetal oplossingen ingezet.

Met de videoconferencing oplossing kunnen collega’s die niet fysiek bij de meeting aanwezig kunnen zijn, toch deelnemen aan de meeting. Hierdoor wordt het makkelijker om op afstand met uw collega’s te vergaderen. Naast de besparing op kosten en reistijd, is deze manier van vergaderen ook een stuk duurzamer.

Het beeld en het geluid zijn van hoge kwaliteit. De lens heeft een gezichtsveld van 120° en kan inzoomen en kantelen, waardoor iedereen in de ruimte gezien wordt. De akoestiek van de audio is speciaal ingericht op vergaderruimtes en de hardware heeft een ingebouwde microfoon.

De oplossing wordt aangesloten op het scherm. Via USB of Bluetooth verbindt u met een laptop. Wilt u het scherm kantelen of inzoomen? Dat kan met een afstandsbediening. De gekozen software werkt met vrijwel alle vergaderservices, zoals Skype voor bedrijven of Microsoft Cortana.

 

De tweede oplossing heeft betrekking op het draadloos delen van presentaties/video’s of andere content. De spreker deelt bijvoorbeeld de resultaten van het afgelopen kwartaal middels een presentatie, die met één druk op de knop via de ClickShare button op het scherm wordt getoond. Tussendoor wordt nog even geswitcht naar de database van het bedrijf, om wat dieper op de inhoud in te gaan. Wanneer een probleem met een huidig project wordt besproken, wil een collega wat foto’s vanaf haar telefoon laten zien. Via de ClickShare app deelt ze haar foto’s op hetzelfde scherm – naast de presentatie.

Geen onhandige kabels meer, geen geprinte presentaties, niet met zijn allen even snel iets op een laptop bekijken, maar alles wordt efficiënt en centraal besproken. Wanneer u flexibel met de ruimtes wil omgaan, is het fijn dat niet alles met snoeren vastzit. Een echte toevoeging voor een goede kantoorbeleving en een waardevolle toevoeging bij uw professionaliseringsslag.


Voordelen van Digital Signage voor meetings en vergaderruimtes

  • Geen snoeren nodig om te presenteren of vergaderen, dus u kunt flexibel omgaan met uw kostbare ruimtes.
  • Vergaderen op afstand, altijd en overal kunnen aansluiten in de vergadering.
  • Geen frustraties meer bij het vinden van beschikbare ruimtes. draadloos vergaderen.

Aanvraag informatie Digital Signage