Toshibatec.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij je toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Toshiba Tec Netherlands

Breng flexibel werken naar een hoger niveau

Bekijk de bezettingsstatus van werkplekken en reserveer je werkplek binnen enkele seconden.

werkplek-reserveren_001.jpg
iconen-toshiba-mi-v1-digitale-handtekening-rood.png

Gebruiksanalyse

Controleer de status van een werkplek als je het kantoor binnenkomt

 

iconen-toshiba-mi-v1-printer-1-rood.png

Bezettingsinformatie

Zorg voor optimaal ruimtebeheer door rapportages in de beschikbaarheid van werkplekken en inzicht pandbezetting.

iconen-toshiba-mi-v1-printer-2-rood.png

Gemakkelijk Online 

Bied medewerkers de mogelijkheid om flexibel en eenvoudig werkplekken te reserveren via een online portal of app.

Efficiënt en inzichtelijk omgaan met hybride werken? Plan een gratis demo en ontdek hoe onze tool je ruimtebeheer optimaliseert!

20221019-toshiba-digital-signage-de-meern-11.jpg

Hoe kan een werkplekreserveringstool jouw organisatie ondersteunen?

Een werkplekreserveringstool helpt bedrijven om werkplekken en ruimtes efficiënter te beheren, waardoor lege plekken worden verminderd en de productiviteit toeneemt. Daarnaast kunnen facility managers inzicht krijgen in het gebruik van ruimtes, wat helpt bij het optimaliseren van kantoorindelingen en kostenbesparing.

Door te werken met flexplekken weten medewerker niet altijd meer wie waar te vinden is binnen een kantoorpand. Door te werken met een reserveringssysteem wordt dit probleem verholpen. Medewerkers kunnen zelfs van de mogelijkheid gebruik maken om tactisch een werkplek uit te kiezen. Zo is het mogelijk om tactisch naast een specifieke collega te zitten.



HOE WERKT HET RESERVEREN VAN WERKPLEKKEN?

iconen-toshiba-mi-v1-printer-1-rood.png

1. Online selectie

Reserveer een werkplek online via de portal of via de app. Selecteer een tijdslot en kies jouw gewenste faciliteiten, zoals twee schermen, zit-sta bureau of een werkplek naast een specifieke collega. Reserveer de werkplek naar keuze en bekijk het overzicht van je reserveringen. Check in op de gereserveerde werkplek met een NFC-tag of telefoon. 

iconen-toshiba-mi-v1-printer-1-rood.png

2. Visualiseer de beschikbaarheid

Reserveer je werkplek op het ieder gewenst moment. Bekijk direct de status van bureaus bij de receptie via een interactieve plattegrond. De beschikbaarheid wordt door middel van Led connectoren bij de werkplekken visueel gemaakt.

iconen-toshiba-mi-v1-printer-1-rood.png

3. Stimuleer hot desking

Dankzij de geavanceerde software maak je optimaal gebruik van de werkplekken. De sensoren maken de werkplekken 100% inzichtelijk. Een reservering na een no-show verandert na bepaalde tijd automatisch in beschikbare werkplek.

 

iconen-toshiba-mi-v1-digitale-ontvangst-zuil-rood.png

4. Overzichtelijke data

Analyseer de data vanuit het portaal om te ontdekken wat de drukste dag, het meest gekozen tijdslot en de favoriete faciliteiten van een werkplek zijn. Op basis hiervan maak je strategische keuzes voor de inrichting van de werkomgeving die volledig aansluiten op de voorkeuren van je collega's. 

WIL JE WERKPLEKKEN EFFICIËNTER BEHEREN? PLAN EEN GRATIS DEMO EN ONTDEK HOE ONZE TOOL JE RUIMTEBEHEER VERBETERT

   

Veelgestelde vragen

Ja, werkplek reserveren kan gekoppeld worden aan o.a. Office365 en de hierin aanwezige vergaderruimtes.

Met de handige IOS- en Andriod app is het mogelijk om op elk moment en vanaf elke locatie een reservering te doen.

Ja, afhankelijk van het beleid binnen de organisatie is het mogelijk om direct voor meerdere dagen te reserveren.

De oplossing kent verschillende voordelen. Zo heb je als werkgever meer inzicht in de bezetting van de werkplek. De werkplek is daarnaast ook beter beheersbaar. Het is voor werknemers namelijk duidelijk op welke dagen de werkplek druk bezet is (en op welke dagen niet). Door deze informatie kan de werknemer plannen wanneer hij aanwezig is op de werkplek. 

De tool biedt een overzichtelijk dashboard waarmee facility managers real-time data kunnen zien over de bezettingsgraad van werkplekken en vergaderruimtes. Deze inzichten helpen bij het nemen van beslissingen over ruimtegebruik en planning.

We nemen gegevensbeveiliging zeer serieus. De tool voldoet aan de laatste beveiligingsnormen en regelgeving op het gebied van privacy en gegevensbescherming, zoals de AVG.

Afhankelijk van de grootte van je organisatie kan de tool binnen enkele dagen worden geïmplementeerd. We begeleiden het gehele proces, van installatie tot training van medewerkers.

pexels-shvetsa-12662880.jpg

Onze digital signage oplossingen

overzichtfoto_001.jpg

Digitale receptie

Start een optimale klantreis met de digitale oplossing van GoBright. Data is veilig en conform AVG en ISO9001 en ISO27001.

Lees verder

narrow-casting.jpg

Narrowcasting

Digitaliseer de communicatie- en informatiestromen van je kantooromgeving met schermen en software.

Lees verder

vergaderen-en-presenteren_002.jpg

Vergaderen en presenteren

Voorkom dubbele reserveringen en onnodige lege ruimtes en deel draadloos en binnen 10 seconden jouw beeldscherm.

Lees verder