Het is voor jouw medewerkers belangrijk dat zij gemakkelijk toegang hebben tot documenten en de status van projecten. Maak een afspraak met een van onze experts voor een adviesgesprek. Samen onderzoeken we de documentenstroom binnen de organisatie en geven advies op waar efficiënter gewerkt kan worden.
Vergaderen, overleggen en bespreken doen we niet meer alleen standaard vanuit een vergaderruimte op kantoor. En toch zijn deze vergaderruimtes op kantoor nog steeds belangrijk en worden ze regelmatig gebruikt. Vaak in combinatie met een Teams of Zoom verbinding voor externe deelnemers. Wij installeren al jaren mooie vergaderoplossingen in deze ruimtes. Maar wist je dat we jouw medewerkers thuis ook een veel betere, professionelere en productievere ervaring kunnen bieden dan de standaard webcam van de laptop en/of een headset of oortjes die niet optimaal werken?
Maak een afspraak met een van onze experts om te bekijken welke oplossingen in een gratis proefperiode getest kunnen worden door jouw medewerkers.
Wil je in 2024 jouw bezoekers een goede eerste indruk geven bij het bezoeken van jullie kantoor? Een digitale receptie biedt talrijke voordelen die bijdragen aan een efficiënte en aangename bezoekerservaring. Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar optimaliseert ook de klantreis en de algehele beleving. Bovendien is het een tijds- en kostenbesparende oplossing: de receptionist wordt ontlast en kan zich richten op andere belangrijke taken.
Wil jij ervaren hoe het is om te werken met een digitale receptie?
Een digitale handtekening is een digitale versie van een met pen geschreven handtekening. Op deze wijze onderteken je een document al binnen twee minuten. Daarmee bespaar je op kosten voor papier, administratieve handelingen en de eventuele verzendkosten. Kortom, een hogere productiviteit en vermindering van impact op het milieu.