Naar aanleiding van de ontwikkelingen omtrent het corona-virus informeren wij je graag over onze bedrijfscontinuïteit.
Wij hebben besloten om onze collega’s, indien mogelijk, thuis te laten werken. Uiteraard willen wij onze klanten de best mogelijke service bieden. Telefonisch houden we onze reguliere openingstijden, zoals je van ons gewend bent. Zowel onze helpdesk als supportafdeling zijn bemand om vragen te beantwoorden. Voor onze servicebezoeken werken wij volgens de richtlijnen van het RIVM. Wat betreft tonerleveringen zijn wij geïnformeerd door onze partner PostNL. Zij hebben de procedure van afleveringen aangescherpt - waar voorheen een handtekening voor ontvangst benodigd was, wordt nu gevraagd om de laatste 3 cijfers van het ID.
Hopelijk ondervind je geen hinder door bovenstaande maatregelen. Wij doen er alles aan om eventuele problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Wij rekenen op je begrip. Mocht je vragen hebben, dan verzoeken wij een e-mail te sturen naar info@toshibatec.nl.