Wat is het eerste wat jouw bezoeker ervaart als deze je pand binnen komt? En is dit ook een ervaring die je voor ogen hebt? Slimme schermen en een digitale receptie tonen al direct bij binnenkomst de kennis en expertise van jouw organisatie bij je bezoekers. Laat jouw boodschap op een duidelijke en aantrekkelijke manier zien en vergroot de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van jouw organisatie. Maak van de eerste indruk van je bezoeker over je bedrijf direct een betrouwbare en professioneel ervaring.
Geef jouw bezoekers iets waardevols, zelfs voordat ze erom vragen. Deel relevante informatie die hen helpt en hen een aangename ervaring biedt tijdens het wachten. Laat hen zien dat jouw organisatie om hun behoeften geeft en hen op de eerste plaats zet. Bijvoorbeeld de recente file-informatie, het weer of het laatste nieuws. Maar ook nieuws uit jouw bedrijf en interessante producten waar je je bezoeker voor wil enthousiasmeren.
Maak jouw bezoekers bewust van de unieke ervaring en mogelijkheden die jouw organisatie biedt. Laat hen de speciale sfeer voelen die jij creëert en benadruk de bijzondere ambiance. Dit zal hun nieuwsgierigheid prikkelen en hen het gevoel geven dat ze iets unieks beleven dat elders niet te vinden is.
Maak het wachten voor bezoekers plezierig en interessant. Begeleid hen bij binnenkomst met een digitale, automatische registratie en aanmelding. Jouw bezoeker voelt zich direct welkom en heeft direct bevestiging dat hij is aangemeld. Daarnaast voldoet de digitale registratie ook aan de AVG wetgeving en is er bij calamiteiten direct een overzicht beschikbaar welke bezoekers waar in uw bedrijf aanwezig zijn.
Het juist inzetten van slimme schermen zal een positief effect hebben op de bezoekerservaring in jouw organisatie. Door gebruik te maken van aantrekkelijke visuals, boeiende verhalen en op maat gemaakte berichten die de bezoekers direct aanspreken. Met slimme schermen geef je jouw bezoekers ook dieper inzicht in de missie, visie en unieke eigenschappen van jouw merk. Laat jouw gasten het unieke van jouw organisatie voelen via deze schermen.
Zet slimme schermen in voor exclusieve promoties en tijdelijke aanbiedingen die bijvoorbeeld alleen ter plaatse beschikbaar zijn. Hierdoor worden bezoekers aangemoedigd om direct actie te ondernemen en gebruik te maken van de speciale aanbiedingen. Dit geeft je bezoeker een gevoel bijzonder te zijn, waardoor zij zich gewaardeerde klanten voelen en direct gebruik kunnen maken van de acties.
Door de relevante content en nuttige informatie van de slimme schermen gaan de kosten voor klantenservice naar verwachting met ongeveer 15% dalen. Bezoekers vinden eenvoudiger zelf de benodigde informatie.
Met een digitale receptie bespaar je op inzet van medewerkers. Het inchecken van bezoekers en het geven van informatie gebeuren automatisch, waardoor je bezoekers zich direct gewenst voelt en je geld en tijd bespaart. Zo ga je jouw medewerkers beter inzetten en kosten besparen.
Met een digitale receptie zorg je ervoor dat de verwerking van gegevens voldoet aan de AVG-wetgeving. De beveiligde gegevensopslag en privacybescherming van bezoekersinformatie waarborgen de naleving van de wettelijke voorschriften.
Is jouw organisatie afhankelijk van de bestedingen direct tijdens het bezoek? Het creëren van een exclusieve beleving gaat leiden tot een stijging van de gemiddelde besteding per bezoeker, aangezien zij langer en met meer interesse in de omgeving zullen verblijven. Ook worden zij direct geïnformeerd over de producten, acties en andere relevante informatie.