Algemeen: 030-6348 600
Contact
Toshiba Tec Netherlands
Services
1

Service en support

Maak kennis met onze services

Elke dag werken we met zowel kleine, middelgrote als grote ondernemingen in een complexe wereld zonder grenzen. We bieden een ruim aanbod van ICT-diensten die zijn voortgekomen uit een lange traditie van dagelijkse dienstverlening aan mensen over de hele wereld, al sinds 1950. We helpen de bedrijfskosten van ICT-infrastructuren te verlagen en de beschikbaarheid van volledige ICT-systemen te verhogen, dankzij een naadloze integratie. Dit is echter slechts een deel van het verhaal. Ons inzicht in uw business verzekert u van optimale dienstverlening en in deze snelbewegende wereld onderscheidt dat u van de concurrent.

Onze service-componenten zijn volledig ingericht op het inspelen op de wensen en behoeften van onze opdrachtgever, met als resultaat betere bedrijfsresultaten.


Project Management

In de huidige kennisgerichte maatschappij ontwikkelen de detailhandel en de industrie inventieve oplossingen om in te spelen op de hoge eisen van hun klanten. Bovendien dwingen de snelle economische evolutie en de druk om sneller op de markt in te spelen tot steeds kortere responstijden en tot het afleveren van een steeds betere kwaliteit. Toshiba helpt u daarbij. We hebben de juiste vakkundige kennis en vaardigheden in huis om u projectmatig te begeleiden, zodat uw ICT-systeem vlekkeloos blijft werken.

We ondersteunen u gedurende het gehele implementatieproces van uw oplossing. Ons projectmanagement begint al vóór uw opdrachtverstrekking, zodat we u het best mogelijke advies en de best mogelijke ondersteuning en service kunnen bieden. In samenwerking met onze business consultants begeleiden onze projectleiders verschillende projecten van elke omvang - van een tijdkritische heropening tot organisatiebrede implementaties.

Ons projectteam is Prince2 gecertificeerd en werkt in overeenstemming met erkende standaarden. Zo zorgen we voor een aanpak die in lijn ligt met uw behoeften en doelstellingen. Ons Europese projectmanagementteam werkt samen met lokale support teams. Dit schept vertrouwen, opent nieuwe perspectieven en biedt u de geschikte oplossing.


Staging Services

Een juiste voorbereiding is het halve werk

We bieden een breed scala aan pre-installatie diensten. Gekwalificeerde IT-medewerkers verzorgen de meest voorkomende pre-installatie diensten in ons stagingcenter. Ons stagingcenter is specifiek ingericht op retailspecifieke staging services en voorzien van alle moderne tooling. Alle processen worden procedureel gedocumenteerd om niets aan het toeval over te laten. We beseffen ons terdege het belang van onze bijdrage aan uw bedrijfsprocessen.

Onze Staging Services omvatten onder andere:

  • Samenstellen van benodige componenten
  • Uitpakken en onderwerpen aan een DOA-check
  • Assemblage
  • Labeling en asset registratie
  • Software-installatie
  • Softwarematige inrichting
  • Verpakken op maat

Managed Services

Totale ontzorging via Toshiba Managed Services

We ontzorgen onze klanten al vele jaren via Toshiba Managed Services. Door het overhevelen van bedrijfsprocessen en het beheer aan ons uit te besteden bereikt u een hogere efficiency en vaak tegen lagere kosten.

U blijft verantwoordelijk voor het functioneren van uw organisatie. U draagt echter een deel van de verantwoordelijkheid over aan Toshiba. Dit wordt vastgelegd in een Service Level Agreement.

Uw IT-infrastructuur onderbrengen bij topspecialisten in retail heeft voordelen. U maakt gebruik van de laatste technieken en u weet dat ontwikkelingen op de voet worden gevolgd. Belangrijker nog is dat u de risico’s uitbesteedt en dat u kunt rekenen op afgesproken beschikbaarheid en betrouwbaarheid van uw IT-omgeving. Dat scheelt een hoop zorgen.

Installatie Services

We installeren uw nieuwe hardware en software en zorgen ervoor dat dit naadloos integreert met de bestaande systemen, van het bijplaatsen van een kassa of het in gebruik nemen van een mobiel systeem en van een winkelinstallatie met zelfscanning, tot een complete integratie van een loyalty-oplossing.

We organiseren elk onderdeel van een installatie of uitrol, zoals:

  • Planning en ontwerp
  • Installatie
  • Infrastructuur
  • Ontmanteling oude systemen
  • Installatie nieuwe systemen
  • Testen
  • Overdracht en training

Onze technical engineers zijn 24/7 beschikbaar.


Opleidingen

We verzorgen professionele opleidingen die leiden tot hoge klanttevredenheid. Voor zowel het hoofdkantoor (managementniveau) als de eindgebruikers (filiaalniveau) verzorgen wij praktijkgerichte opleidingen op het gebied van de totale winkelautomatisering en/of specifieke modules van de producten. Deze opleidingen worden gevolgd binnen de eigen opleidingslocaties van Toshiba, of kunnen naar wens op locatie worden gegeven. De basis van de opleiding is 'zelf doen', met als doel dat uw medewerker goed vertrouwd raakt in de eigen werkomgeving. Naast het verzorgen van de opleidingen ontwikkelen we ook het lesmateriaal.

De opleidingen worden op maat samengesteld op basis van een analyse van behoeften en verwachtingen. U heeft zelf invloed op de invulling van de opleiding. De opleidingen worden gegeven door een ervaren team van trainers.

We hebben een uitgebreid netwerk van trainers met jarenlange retailachtergrond, die perfect kunnen beantwoorden aan uw opleidings- en kennisbehoeften. Onze methodische aanpak garandeert u de mogelijkheid om uw apparatuur en processen optimaal te gebruiken, zowel wat de algemene als de meer specifieke toepassingen betreft.


Field Services

Onze service engineers zorgen voor een soepel verloop van uw dagelijkse gang van zaken. Vóór de implementatie van een nieuwe oplossing, tijdens roll-outs en bij uw dagelijke werkzaamheden. We hebben een zeer goede dekking van service engineers door heel Nederland, zodat er altijd een professional bij u in de buurt is die snel ter plaatse is. We bieden niet alleen een solide onderhoudsstructuur met een Europees service- en ondersteuningsnetwerk van meer dan 500 ICT-, retail- en logistieke specialisten, die in 12 Europese landen ter beschikking staan, maar ook een uitgebreid partnernetwerk in de diverse Europese landen.

Service is onze kracht. We concentreren ons op de zaken waar het om gaat om op die manier de algemene strategische doelstellingen van u te helpen realiseren. Toshiba staat borg voor een snelle afhandeling van uw ICT-problemen, binnen de voorop vastgestelde responstijd, zodat u altijd operationeel blijft.


Helpdesk Services

Onze professionele helpdeskmedewerkers zijn zich zeer bewust van het essentiële belang van de beschikbaarheid van uw winkelautomatisering. Dit bewustzijn, aangevuld met de juiste kennis, zorgt voor een servicegericht en flexibel handelen.

De werkzaamheden van onze helpdesk bestaan onder andere uit:

  • Helpdesk (1e lijn): aanname, registratie en het bijhouden van servicemeldingen - het verlenen van 1e lijnsupport of het geven van servicemeldingen rechtstreeks aan uw eigen support afdeling.
  • Support (2e en 3e lijn): technische specialisten en productspecialisten nemen de servicemeldingen over indien de 1e lijnsupport er niet uitkomt. Onze experts gaan tot het uiterste om tot een oplossing te komen.
  • Service level management: uw wensen zijn onze normen - onze ervaren service manager begeleidt uw project vanaf het begin tot eind en is eventueel op locatie beschikbaar.
  • Service op maat: wij zijn uw partner en hebben altijd de juiste oplossing voor uw klantspecifieke eisen - bijvoorbeeld uw hardware en software monitoren, update en upgrade diensten en database administratie.

We ondersteunen uw dagelijkse uitdagingen, ongeacht de complexiteit. Onze helpdesk is hiervoor ingericht, of u nu een 24-service wilt of alleen overdag een beroep op ons wilt doen, wij staan voor u klaar.