In april 2017 ben ik gestart bij de backoffice van Toshiba. Zodra de afdeling Order Entry een getekend contract met calculatie ontvangt van een klant, worden alle documenten gecontroleerd. Vanaf ontvangst tot uitlevering ben ik betrokken bij het proces. Een super leuke uitdaging en het geeft voldoening, juist omdat ik bij het hele proces betrokken ben. Ik hou nu eenmaal van een goede afloop en dankzij mijn organisatieskills kan ik hieraan bijdragen. Voor een goede verwerking in het proces zijn er natuurlijk een hoop administratieve handelingen, zoals facturatie en registratie. Er is eigenlijk geen één afdeling waarmee ik niet schakel binnen Toshiba, maar ook buiten Toshiba leg ik veel contact met partijen om een goede afloop te garanderen.
De constante ontwikkelingen in mijn vakgebied zorgen ervoor dat ik me blijf ontwikkelen. Iedere dag werk ik samen met gezellige collega’s en heb ik contact met allerlei partijen. Binnen Toshiba heerst een informele, collegiale sfeer en kan ik met vragen of uitdagingen altijd bij de mensen om mij heen terecht.
Ik ben graag met mijn gezin. De zomervakanties kijk ik het meest naar uit. Een maand lang naar het buitenland met het gezin: onvergetelijk. Als moeder van twee jongens heb ik flink wat energie nodig voor het thuisfront en gelukkig krijg ik daar ook alle ruimte voor bij Toshiba.
Wil je meer weten over mijn functie of heb je een andere vraag? Neem dan contact met mij op via saadet.aydin@toshibatec.nl.