Digitaliseer de receptie met digital signage oplossingen van Toshiba. Door het digitaliseren van de receptie ontvang je bezoekers op een unieke manier en optimaliseer je de bezoekersreis. Bezoekers registreren zich niet meer bij een receptioniste met een hardcopy lijst, maar met een digitale oplossing van GoBright. Data is veilig en conform AVG en ISO9001 en ISO27001. Door beperkt fysiek contact komt het ook Covid-19 ten goede. Wist je dat de eerste tien minuten de algehele indruk bepalen? Bezoekers krijgen vanaf binnenkomst een warm welkom, waarbij je bedrijfsimago duidelijk naar voren komt. Ze worden ontvangen met het eigen bedrijfslogo op de schermen, gevolgd door mooie visuele content, een sprekende bedrijfsvideo of relevant zakelijk nieuws.
1. Uitnodiging
Het proces begint met het maken van een afspraak via het portaal of agendaprogramma's zoals Outlook. Verwachte bezoekers ontvangen al voorafgaand aan de afspraak een mail met de benodigde informatie, zoals tijd, adres en routebeschrijving. Deze is geheel naar eigen invulling in te richten voor verschillende type bezoekers, zoals klanten of sollicitanten. Optioneel voeg je een QR-code toe voor een soepel registratieproces.
2. Aanmelding
De bezoeker meldt zich aan via een tablet of zuil met QR-code of vult de velden in. Het is zelfs mogelijk om in het aanmeldproces bepaalde voorwaarden op te nemen. Een bezoeker kan bijvoorbeeld bevestigen dat diegene vrij is van corona klachten.
3. Notificatie
Na de aanmelding bij de digitale receptie ontvangt de host automatisch een notificatie via mail en/of sms. In de software zien toegewezen beheerders een overzicht van verwachte bezoekers en real-time inzicht in aanwezige bezoekers. Handig bij een ongeval of calamiteit.
4. Ontmoeting
De collega haalt het bezoek op voor de afspraak en gebruikt de gereserveerde vergaderruimte.
Na aanmelding bij de bezoekersregistratie kan het bezoek plaatsnemen in de receptie en entertaint worden door de content op de schermen. Dit biedt een kans om extra aandacht te vragen voor jouw bedrijf. Naast het feit dat een digitale receptie een boost geeft aan de beleving, wordt het gevoel van lang wachten gereduceerd. Onderzoek wijst uit dat door het tonen van visuele content in driedimensionaal (3D) de wachttijd als minder storend wordt ervaren.
Onze systemen zijn makkelijk in gebruik, schaalbaar en door onze installatie en service ben je altijd verzekerd van hulp, mocht dit nodig zijn. Middels een softwarelicentie wordt jouw account gekoppeld aan de schermen waarop de content getoond wordt. Door online in te loggen kan je de content creëren, inplannen en beheren. Daar kan je bijvoorbeeld ook aangeven welke content je wanneer op welk scherm wilt tonen. Het contentmanagementsysteem is zeer gebruiksvriendelijk. Er kunnen verschillende rechten aan gebruikers worden toegekend om content te bewerken. Zo ben je er zeker van dat de huisstijl of andere belangrijke zaken altijd goed staan.