Toshibatec.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij je toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Toshiba Tec Netherlands

Toshiba in de thuiszorg

Steeds meer hardcopy documenten worden vervangen door digitale documenten. Wel zo prettig als je goed wordt ondersteund, zodat er niets in de weg staat om kwalitatief goede zorg te verlenen. Toshiba heeft connectoren en een unieke app ontwikkeld voor ECD systemen, zoals Nedap Ons en Myneva. Hierdoor kunnen gebruikers formulieren direct een Toshiba bedrijfsprinter, smartphone of tablet direct van aanvullende informatie voorzien en archiveren in het juiste cliëntdossier, filesysteem, ECD, ERP of CRM systeem. Je hoeft hierdoor niet over straat met papieren formulieren of privacygevoelige data op je mobiele device. Bovendien is de informatie direct beschikbaar in het cliëntendossier en in te zien door collega's die toegang hebben.

Directe koppeling met ECD

Thuiszorgorganisaties hebben een sterke behoefte aan verbetering van document- en informatieprocessen. Precies om deze reden heeft Toshiba een aantal koppelingen en een unieke app ontwikkeld voor ECD-systemen, waaronder Nedap Ons, Myneva en PlanCare. Naast een koppeling met het ECD hebben we ook koppelingen met andere veel gebruikte applicaties binnen de zorg.

Gebruikers scannen documenten direct naar het dossier, selecteren de juiste cliënt, geven aan wat voor type document het betreft en voorzien het document eventueel van naam. Vervolgens wordt het automatisch in het juiste dossier geplaatst.

Door een koppeling met het ECD vereenvoudigen we de administratieve taken van zorgprofessionals waardoor er meer tijd voor zorg overblijft.

Scannen aar Nedap Ons

Veiligheid en efficiëntie, ook voor ambulante medewerkers

Een groot aantal van je collega's zijn ambulant en vooral veel onderweg of bij cliënten thuis. Voor deze zorgverleners is het noodzakelijk dat zij op een flexibele en veilige manier documenten kunnen verwerken in het elektronisch cliëntendossier. Dit voorkomt een dubbele administratie en verkleint de kans op fouten in je proces.

Specifiek voor ambulante zorgverleners hebben wij bovendien een Android en iOS app. Met deze app wordt het mogelijk om bestanden direct op locatie te uploaden naar de ECD applicatie. Documenten snel, veilig en betrouwbaar aan het dossier toevoegen vanaf iedere gewenste locatie en device.

Ambulante medewerkers

Voorkomt fouten in het ECD

Een goed ingericht documentmanagementsysteem voorkomt dat er informatie op papier wordt verzonden. Dankzij onze technologie worden scans op tekst doorzoekbaar gemaakt, waardoor gegevens makkelijk teruggevonden worden. Het bespaart tijd, kosten en voorkomt fouten.

Voordelen van de koppeling naar het ECD voor de thuiszorg

  • Geen dubbele administratie
  • Gegevens zijn direct beschikbaar
  • Scans zijn doorzoekbaar op tekst
  • Volledig conform de privacywetgeving
  • Altijd beveiligd scannen en archiveren in cliëntendossiers vanaf een multifunctional, smartphone of tablet
  • Er wordt geen data opgeslagen op het persoonlijke device
Koppeling naar ECD

Vrijblijvend contact over een koppeling naar het ECD

We gaan vertrouwelijk om met je gegevens (zie privacyverklaring).