Algemeen: 030-6348 600
Contact
Toshiba Tec Netherlands
Thuiszorg banner

Thuiszorg

Toshiba in de zorg

Bezuinigingen in de zorg, het verplicht beschikbaar stellen van het dossier aan een cliënt en de aanscherping van de privacywetgeving: allemaal factoren die invloed hebben op de behoefte om document- en informatieprocessen efficiënter in te richten.
Op dit moment bevinden zorginstellingen zich in een transitie waarin hardcopy documenten worden vervangen door digitale documenten. Denk hierbij aan documenten die uw ambulante zorgmedewerkers samen met cliënten thuis invullen, documenten die ondertekend dienen te worden of post van externe organisaties. Ook deze documenten wilt u snel en simpel digitaal beschikbaar hebben in uw documentenarchief, zodat u minder tijd besteedt aan papierwerk en meer aan uw cliënt.


Schrijf u direct in voor het webinar 'Slimme Zorg' en leer alles wat u moet weten over het digitaliseren van uw papieren documenten.


Onze oplossing

Toshiba slaat de brug tussen uw papieren documenten en het digitale archief. Gebruikers scannen eenvoudig hun documenten en voorzien deze direct van de juiste aanvullende informatie. Het inscannen gebeurt vanaf een Toshiba multifuntional, een documentscanner, maar ook een smartphone of tablet kan gebruikt worden.


Directe koppeling met ECD

Thuiszorgorganisaties hebben een sterke behoefte aan verbetering van document- en informatieprocessen, daarom heeft Toshiba een aantal connectoren en een unieke app ontwikkeld voor ECD-systemen, zoals Nedap ONS, Regas en PlanCare. Naast een koppeling met het ECD heeft Toshiba ook koppelingen met andere veel gebruikte applicaties binnen de zorg.

Met onze ECD-koppelingen scant u documenten direct naar het documentendossier van een cliënt. Uw gebruikers selecteren de juiste cliënt, geven aan wat voor type document het betreft en voorzien het document eventueel van naam. Vervolgens wordt het automatisch in het juiste dossier geplaatst.


Veiligheid en efficiëntie, ook voor ambulante medewerkers

Een groot aantal van uw medewerkers zijn ambulant en vooral actief in de regio en bij de cliënt thuis. Voor deze medewerkers is het noodzakelijk dat zij al bij de cliënt thuis documenten digitaal kunnen opslaan in het dossier, zodat zij niet met deze documenten over straat hoeven.

Hiervoor bieden wij u een Android en iOS app die het mogelijk maakt dat uw ambulante medewerkers met een smartphone of tablet documenten direct vanaf de cliënt kunnen uploaden naar de ECD applicatie. Nu heeft ook uw ambulante medewerker de mogelijkheid documenten snel, veilig en betrouwbaar aan het dossier toe te voegen vanaf iedere gewenste locatie.



Voorkom fouten

Een goed ingericht documentmanagementsysteem voorkomt dat er informatie op papier moet worden verzonden. Omdat de scan direct als tekst doorzoekbaar document beschikbaar is kunt u gegevens snel terugvinden. Dit scheelt tijd, bespaart kosten en voorkomt fouten.

Voordelen van Toshiba voor de gezondheidszorg

  • Het digitaliseren en verwerken van papieren documenten in het ECD en uw backoffice-systemen, zodat gegevens direct beschikbaar zijn - ook van ambulante medewerkers.
  • Meting, controle en beveiliging van verwerkte documenten, waardoor u voldoet aan de AVG-wetgeving.
  • Beveiligd scannen en archiveren in cliëntendossiers vanaf een multifunctional, smartphone of tablet.
  • Er blijft geen data achter op het mobiele apparaat van de ambulante medewerker.

 

 


Webinar slimme zorg